Sunday 12 June 2011

Moja razmišljanja

Nekako od kada sam počela pisati ovej blog stvari se u mome životu dosta kompliciraju.Nisam baš navikla dijeliti svoje misli sa drugima,iako skoro cijeli svoj život pišem dnevnik.Kažem skoro cijeli jer sam prije tri godine uništila sve svoje dnevnike u trenutku svoje velike slabosti.
Iz iskustva znam da je to bila velika greška.Načinjena je kada je djevojka sa kojom sam živjela ušla u moj dnevnik i imala neke dosta neugodne primjedbe vezane za moje snove,želje itd.Možda je bilo najlogičnije da se tada raziđemo.Nismo to učinile.Prolongirale smo našu vezu do nedavno.
Postoji nešto što se zove povjerenje u vezi.Ako postoji odlično,ako ne-definitivno je bolje da se raziđemo što prije to bolje.
Ali ja sam veoma tvrdoglava,koji puta ni sebe samu ne slušam.Kao takva debelo sam plačala svoja iskustva.Ma,što reči,plačam ih i danas.

No comments: