Tuesday 14 June 2011

Bože moj oprosti nam

Bože moj,
Oprosti mi sve moje slabosti.
Oprosti što sam se tako kasno vratila Tebi.
Oprosti što nisam vjerovala u Tvoju Ljubav i Tvoj plan za mene.
Oprosti svima koji su zloupotrebljavali moje srce i moje tijelo.
Oprosti svima koji su okretali glavu od mene u vremenima kada mi je trebala njihova pomoć.
Oprosti svima koji su zatvarali i zatvaraju svoja srca pred drugima.
Oprosti mojoj biološkoj majci što me nije zjala voljeti i biološkom ocu koji je bio ravnodušan.
Oprosti mojoj mami koja nije željela vjerovati i tati kojemu je bilo važnije obnašanje njegovoga posla.
Oprosti muškarcu koji mi je oduzeo nevinost čitavoga moga bića i koji je prekinuio moje djetinjstvo.
Oprosti mojoj profesorici koja je izgubila hrabrost i svu krivicu prebacila na mene.
Oprosti onoj koja me je zatajila i  napustila me.
Oprosti mojem bivšem mužu jer nije znao što čini.
Bože moj,oprosti nam svima po beskrajnom milosrđu i po svojoj Ljubavi!
Oprosti im Bože moj i ja im danas svima opraštam!

No comments: