Wednesday 15 June 2011

Laku Ti noć želim voljena moja

Ma gdje god bila,ma s kime god bila,želim Ti laku i mirnu noć.
Poželjela bih Ti sebe u ovoj Tvojoj noći ali ja ne znam da li da to želim ili ne želim.Nikada Ti ne bih mogla poželjeti nešto loše a nisam sigurna da sam ja "dobro"za imati me u životu.
O da,jesam dobra sa riječima ali život traži puno više od lijepih riječi,želja i snova.
Ti si poklonila mi svoje povjerenje,djevojčice,ali ja Te molim budi u životu oprezna.Posebno budi oprezna sa mnom.Ta ipak,ja sebe jako dobro znam.
Kako su drugi u životu tražili ono loše u meni,naučila sam se skrivati od njih i davala sam im to loše.
Ti u meni uvijek vidiš ono najljepše,nemoćna sam pred Tobom i darovala bih Ti sve.
Drugi su zahtijevali moje tijelo,oduzimali su me i grabili za sebe,uvijek više i jače.
Ti šaptom me moliš da Ti poklonim srce,daruješ mi osmjeh i dijeliš od sebe sve.
Kada ne bi postojao Bog na svijetu,stvarno bih se bojala za Tebe.
Zato Te molim djevojčice,budi u životu oprezna.Posebno budi oprezna sa mnom.

No comments: