Saturday 18 June 2011

Homofobi

Sinoć mi se dogodilo nešto veoma neugodno i za mene neshvatljivo.Nešto prije ponoći sam dobila obavijest da se "nađemo" u ponoć u molitvi da se ne održi Gay Pride u Zagrebu.Otišla sam odmah na stranicu gdje su me iznenadili,ražalostili,uvrijedili.odmah su  uklonili sa glavne stranice moj odgovor u kome sam ih pozivala na Ljubav,mir,toleranciju,na svačije pravo na izbor.Diskusiju se nastavila iza pogleda javnosti.Oni su pljuvali po pripadnicima zajednice LGBT nazivajući nas degenericima,razvratnima i luđacima.Tražili su da se ukine pravi istospolnih zajednica i svega što je Zakonom o istospolnim zajednicama dopušteno.
Ono što je najgore bilo,među njima se nalazila osoba za koju sam vjerovala da mi je prijateljica,koja je otvarala vrata svoga doma kada bih dolazila u metropolu,sa kojom sam razgovala satima i koja bi me trebala poznavati.Koja dobro zna što sam u životu sve prošla.
Inače,nikada u životu nisam prisustvovala ni u jednom Gay Pride-u,sinoć sam požalila što sam bolesna i ne mogu biti prisutna.
Ovo nisu ljudi koji vjeruju u istoga Boga kao ja.
Moj Bog je Otac kome smo svi djeca i koji nas bezuvjetno voli.
I zato Bože,molim Te zaštiti i budi danas uz one koje se kleveće,kojima se izruguje,koje se pljuje po ulicama našega glavnog grada.Jer Ti si Oče i naš Otac!Pomozi svima koji su ranjeni i odbačeni da ponosno podignu glave i da se zaljube samo u Tebe!
Hvala Ti Bože moj!

No comments: