Monday 16 July 2012

Za Tebe jedina moja vilo

Doris Dragović - Malo mi za sriću triba - YouTube

kadena od vire - klapa iskon - YouTube

Providenca - Tonci Huljic & Madre Badessa Band Feat. Petar Graso - YouTube

Ako se potrefi da projdeš
Mojin dvoron taman tu di triba
Providenca to bi bila
Da mi do' da mi dojdeš
Da mi do' da mi dojdeš
Ka likarija
Providenca to bi bila
Da mi do' da mi dojdeš
Da mi do' da mi dojdeš
Ka likarija
Ako se potrefi da projdeš
Dok me mladost još u krilu ziba
Ako se potrefi da projdeš
Mojin dvoron taman tu di triba
Providenca to bi bila
Da mi doj' da mi dojdeš
Da mi doj' da mi dojdeš
Ka likarija
Providenca, providenca to bi bila
Da mi doj' da mi dojdeš
Da mi doj' da mi dojdeš
Ka likarija
Da mi doj' da mi dojdeš
Da mi doj' da mi dojdeš
Ka likarij

 


Providenca - Tonci Huljic & Madre Badessa Band Feat. Petar Graso - YouTube

Vilo Moja - YouTube

Bura - Klapa "Sveti Juraj" HRM - TV SPOT (HD) - YouTube

Bura,
svo je grane slomila
i tvoje je tilo obasla
Misto mene tebe jubila
i list je jedan suvi ostavila.
Sjena mi je lice prekrila
i s neba se je misec primaka
Suza ti je ruku smocila sutila si,
sutia san ja.
I teka san,
i bi san promrza,
ta mi bura kosti sledila,
pojubit te nisan moga ja
I teka san,
a bi san promrza,
ta mi bura kosti sledila,
otisla si i nadu ubila
Da si samnon onda ostala
prepliva bi Mrtvo more ja,
ne bi svoju mladost zalija,
na nas dvoje sve bi stavija.
Da si samnon onda ostala
ne bi sada prosjak bia ja,
ne bi s drugon zivot dilija,
mojoj ćeri tvoje ime da

Bura - Klapa "Sveti Juraj" HRM - TV SPOT (HD) - YouTube

No comments: