Tuesday 14 August 2012

Karta Ljubavi

Tomislav Bralić - Karta Ljubavi - YouTube

Tomislav Bralić - Karta Ljubavi - YouTube

Učinija bi život
Da zamislin se digod
Za svoje monade
Al' jubavi se pridat
Nikad nisan ima snage
Jer boja se da boli
Nastaju u dvoje
Kad se usne spoje
Nisan srce sluša
Mada tila ih je duša.

A kad si došla ti
Sa karton jubavi
Mome jidru bonaca
Zadnju milju uzela
A kad si došla ti
Sa karton jubavi
Jidra mi potpila
Plima mojih godina

Mislija san prije
Da od potribe mi nije
Budit se u dvoje
I sva lita kad se zbroje
Da bez jubavi je bolje
Nudija mi život
Sriću na portadi
Ma san tija svoju gradit
Nisan ništa obadava
Po svom guštu navigava

A kad si došla Ti
sa karton ljubavi
Mome judru bonaca
Zadnju milju uzela
A kad si došla ti
Sa karton jubavi
Jidra mi potpila
Plima mojih godina.

Prošlo je mnogo od kako sam prvi puta čula ovu pjesmu.Interesantno,uvijek tako dođu neke pjesme koje kao da izgovaraju najdublju težnju naših srca.Ova je ostala u meni.Mislim da će ostati i onda kada Ti više nećeš biti u mome danu.

No comments: